Počet záznamov: 1
Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.
Názov Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten. Preklad názvu Metóda vymedzenia trhov. Autorské údaje H.H. Bauer, A. Herrmann Autor Bauer H.H. Spoluautori Herrmann A. Zdrojový dokument Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 12 (1992), s. 1341-1360 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá podnik * trh * marketing * metódy matematicko-štatistické * spotrebitelia * odbyt Anotácia Postup pri vymedzovaní trhov s využitím matematicko-štatistických metód. Určenie relevantného množstva produktov a stanovenie kritérií k skúmaniu parciálnych trhov. Príklad rozdelenia účasti na trhu. Zostavenie preferencií a ich pravdepodobnosť u spotrebiteľa. Príklad štrukturácie vymedzenia trhov vysokokvalitných ovocných štiav a jeho štatistické spracovanie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1