Počet záznamov: 1  

Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.

  1. Názov Eine Methode zur Abgrenzung von Märkten.
    Preklad názvuMetóda vymedzenia trhov.
    Autorské údajeH.H. Bauer, A. Herrmann
    Autor Bauer H.H.
    Spoluautori Herrmann A.
    Zdrojový dokumentZeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 62, č. 12 (1992), s. 1341-1360
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá podnik * trh * marketing * metódy matematicko-štatistické * spotrebitelia * odbyt
    AnotáciaPostup pri vymedzovaní trhov s využitím matematicko-štatistických metód. Určenie relevantného množstva produktov a stanovenie kritérií k skúmaniu parciálnych trhov. Príklad rozdelenia účasti na trhu. Zostavenie preferencií a ich pravdepodobnosť u spotrebiteľa. Príklad štrukturácie vymedzenia trhov vysokokvalitných ovocných štiav a jeho štatistické spracovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.