Počet záznamov: 1  

K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu

  1. Názov K vymedzeniu pojmu a úloh marketingu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 2 (1994), s. 115-120
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * vývoj
    AnotáciaPodstata pojmu marketing - 3 prístupy. Historicko-opisný prístup - vysvetľuje, ako sa marketing vyvíjal do svojej súčasnej podoby. Koncepčno-filozofický prístup - rozbor toho, či marketing je alebo nie je vedou. Štruktúrno-funkčný prístup objasňuje na čo marketing slúži, a za akých podmienok je ho možné aplikovať. Krátka analýza všetkých troch prístupov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.