Počet záznamov: 1
Úloha PR - manažéra v podniku
Názov Úloha PR - manažéra v podniku : Public relations: Corporate Identity Autorské údaje I. Modory Autor Modory I. Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 25-26 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * manažéri * prostriedky masovokomunikačné * komunikácia Anotácia Oddelenie pre styk s verejnosťou (Public Relations). Funkcia PR - manažéra v podniku. Profesionálne fungujúce PR - oddelenie. Päť základných bodov každodennej práce profesionála v Public Relations. Hlavné úlohy PR - manažérov: pestovanie vzťahu ku hospodárskej, politickej a kultúrnej verejnosti v istom strategickom rámci. Vytváranie myšlienkového a emocionálneho základu dôvery verejnosti voči svojmu podniku. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1