Počet záznamov: 1
K vývoju marketingovej komunikácie v obchode
Názov K vývoju marketingovej komunikácie v obchode Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics. Roč. 42, č. 4 (1994), s. 306-317 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia * obchod * reklama * predaj * práca s verejnosťou Anotácia Komunikačná politika v obchode - slúži na získanie výmenných partnerov. Rôzne názory a odporúčania na marketingové, resp. komunikačné opatrenia.Členenie komunikácie na primárnu, sekundárnu, terciárnu. Jej účinnosť závisí od faktorov vplyvu komunikátora, komunikačnej správy, média, komunikačnej situácie a recipienta. Komunikačné nástroje obchodu z aspektu cieľov: reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj. Súčasné problémy komunikácie s trhom. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1