Počet záznamov: 1  

Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum

  1. Názov Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum
    Autorské údajeD. Kliková
    Autor Kliková D.
    Zdrojový dokumentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * informácie * marketing * výskum trhu * riadenie podnikové
    AnotáciaRozhodovanie o budovaní marketingového informačného systému (MIS) a o spôsobe a rozsahu marketingového výskumu. Funkciou MIS je sledovať reakcie podniku na bežné, predvídané situácie na trhu, signalizovať zmeny vo vnútornom a vonkajšom okolí, nájsť vhodné odpovede a pripraviť návrhy na vhodné protiopatrenia. Funkcie marketingového výskumu, metodika, voľba vhodného typu výskumu. Základné typy údajov o situácii na trhu, o správaní zákazníkov, o postojoch.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.