Počet záznamov: 1  

Nevyrábajte to, čo spotrebiteľ požaduje, ale to čo potrebuje

  1. Názov Nevyrábajte to, čo spotrebiteľ požaduje, ale to čo potrebuje
    Autorské údajeMiroslav Tuma
    Autor Tuma Miroslav
    Zdrojový dokumentEkonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 3-4 (1995), s. 217-223
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kvalita * kontrola kvality * riadenie kvality * Japonsko * 1945-1949 * 1949-1959 * 1959-1980 * 1980-1990 * Juran, J.M. * TQC * konkurencia * motivácia pracovná
    AnotáciaMarketingové aktivity firmy. Marketingová optika. Systém riadenia akosti podľa J.M. Jurana. Japonská cesta k úspechu - charakteristika jednotlivých etáp. 1. Inšpekcia kontroly akosti (1945-1949). 2. Kontrola akosti priamo vo výrobe (1949-1959). 3. Dôraz na akosť v predvýrobných etapách (1959-1980). 4. Komplexný interakčný systém riadenia akosti výrobkov (1980-1990). Nástroje japonských podnikateľov na zabezpečovanie akosti výrobkov. Motivačné nástroje. Japonsko rovnocenným partnerom USA v akosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.