Počet záznamov: 1
Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy
Názov Katalógy spoločností zásielkového obchodu sú lákadlom najmä pre ženy Autorské údaje S. Podhorná Autor Podhorná S. Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 6, č. 18 (1. mája 1996), s. 8A-9A. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá Slovensko * obchod zásielkový * maloobchod * televízia * reklama * telekomunikácie * Magnet Slovakia, a.s. Bratislava * Quelle Slovensko, s.r.o. Bratislava * Eduscho * marketing priamy * ochrana spotrebiteľa Anotácia Séria článkov o zásielkovom obchode. Zásielková firma Magnet Slovakia, a.s. Bratislava chce vybudovať veľkoobchodnú a maloobchodnú základňu. Najväčším problémom je nízka kúpyschopnosť slovenských spotrebiteľov. Úspešné pôsobenie firmy Quelle na Slovensku. Charakteristika teleshopingu v Slovenskej televízii. Združenie zásielkových služieb. Budúcnosť maloobchodného predaja prostredníctvom telekomunikácií. Úspech firmy Eduscho zameranej na zasielanie kávy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-20
článok
Počet záznamov: 1