Počet záznamov: 1
Na okraj komunikačního fenoménu
Názov Na okraj komunikačního fenoménu Autorské údaje J. Urban Autor Urban J. Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 2 (Únor 1996), s. 9. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * televízia * výroba * prostriedky reklamné * spotrebitelia * Česko * agentúry * značky výrobné Anotácia Televízna reklama - fenomén, na ktorý si český divák privyká až v posledných rokoch. Výrobca, ktorý chce predať svoj tovar alebo službu, je vysielateľom informácie prostredníctvom reklamy. Tradícia televíznej reklamy v Čechách. Reklamné kampane prostredníctvom špecializovaných agentúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 2-12
článok
Počet záznamov: 1