Počet záznamov: 1
Ovlivňuje propagace nákupní chování?
Názov Ovlivňuje propagace nákupní chování? Autorské údaje J. Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 4, č. 3 (Březen 1996), s. 6. - Praha : Economia, 1996. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá propagácia * komunikácia * reklama * nákup * správanie spotrebiteľa * výskum trhu * mienka verejná * Česko * Marktest, a.s. Praha Anotácia Priebeh propagačného pôsobenia na spotrebiteľa. Vplyv reklamy na nákup propagovaných výrobkov. Marktest, a.s. okrem psychologických štúdií vykonáva reprezentatívny výskum postojov českej verejnosti k niektorým javom spojeným s reklamou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 2-12
článok
Počet záznamov: 1