Počet záznamov: 1
Chování českého spotřebitele a reklama
Názov Chování českého spotřebitele a reklama Autorské údaje Vladimír Bárta Autor Bárta Vladimír Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 99-112. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá spotrebitelia * správanie * Česko * 1990-1995 * reklama * ponuka * tovar značkový * dovoz * komunikácia sociálna * prostriedky reklamné * humor Anotácia Správanie českého spotrebiteľa (dôvera, obrana). Hodnotenie českých a zahraničných výrobkov. Rozdiely medzi českými a zahraničnými výrobkami z pohľadu spotrebiteľa. Humor ako prvok reklamy a súčasť sociálnej komunikácie. Pôsobenie reklamy na spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-12
článok
Počet záznamov: 1