Počet záznamov: 1
Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov
SYS r022681 LBL ^^^^^naa^^2200325^^^450^ 005 20230921075350.9 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov $f J. Vavřina, B. Žiačiková 330 $a Databázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s106963 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o hospodárstve a podnikaní $v Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996) $1 210 $a Bratislava $c Trendy $d 1996 610 1-
$a Česko $9 eu_un_auth*h0001544 610 1-
$a DMMS, s.r.o. Praha 610 1-
$a marketing priamy $9 eu_un_auth*h0003223 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a banky dát $9 eu_un_auth*h0001205 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$a Vavřina $b J. $3 eu_un_auth*p0010761 $4 070 701 -1
$a Žiačiková $b B. $3 eu_un_auth*p0006459 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1