Počet záznamov: 1  

Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov

  1. SYSr022681
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200325^^^450^
    005
      
    20230921075350.9
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Databázový marketing mapuje vybraný trh a vybraných zákazníkov $f J. Vavřina, B. Žiačiková
    330
      
    $a Databázový (direct) marketing je systém informácií o spotrebiteľoch, zákazníkoch a perspektívnych zákazníkoch firmy. Databázová stratégia. Hierarchia cieľovej skupiny. Cieľom direct marketingu je stála väzba so spotrebiteľom. Využitie direct marketingu v organizácii DMMS, s.r.o. Praha.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s106963 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o hospodárstve a podnikaní $v Roč. 6, č. 23 (5. júna 1996) $1 210 $a Bratislava $c Trendy $d 1996
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a DMMS, s.r.o. Praha
    610
    1-
    $a marketing priamy $9 eu_un_auth*h0003223
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a banky dát $9 eu_un_auth*h0001205
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $a Vavřina $b J. $3 eu_un_auth*p0010761 $4 070
    701
    -1
    $a Žiačiková $b B. $3 eu_un_auth*p0006459 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.