Počet záznamov: 1  

Komunikáciu treba diferencovať

  1. Názov Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku
    Autorské údajeG. Mokošová, M. Rostašová
    Autor Mokošová Gabriela
    Spoluautori Rostašová M.
    Zdrojový dokument Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 3 (1997), s. 58-59. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia * propagácia * stratégia marketingová * telekomunikácie * politika cenová * distribúcia * plán marketingový
    AnotáciaZabezpečenie optimálneho úspechu telekomunikačného podniku pomocou marketingovej stratégie a marketingového plánu. Marketingové stratégie v telekomunikáciách. V oblasti stratégie v telekomunikáciách zohrávajú dôležitú úlohu cenová politika, distribučná politika a komunikačná politika. Spracovanie analýzy možností a analýzy potrieb v telekomunikáciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 2-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.