Počet záznamov: 1
Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh
Názov Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh Autorské údaje M. Mazág Autor Mazág M. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1997), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá marketing * reklama * agentúry * Slovensko * médiá * Klub reklamných agentúr Slovenska Anotácia Rozhovor s M. Baranovičom, generálnym riaditeľom vydavateľstva Euroskop o súčasnom mediálnom a reklamnom trhu na Slovensku. Nárast počtu nových médií na slovenskom trhu. Súčasné vzťahy médií a reklamných agentúr. Činnosť KRAS-u v reklamnom prostredí v oblasti vzťahov medzi médiami a reklamnými agentúrami. Perspektívy mediálneho trhu. Zahraničný trend expanzie reklamy do oblasti regionálnych médií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 7-12
článok
Počet záznamov: 1