Počet záznamov: 1
Firemná a marketingová kultúra
Názov Firemná a marketingová kultúra . 3. Kultúra medzinárodnej firmy Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 12 (December 1997), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1997 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kultúra podniková * podnik medzinárodný * stratégia marketingová * joint ventures Anotácia Kultúra medzinárodnej firmy vyjadruje národnú kultúru. Typy medzinárodnej firemnej kultúry. Stratégia a metódy vstupu firmy na zahraničný trh. Spoločné podnikanie zahraničných partnerov. Modelovanie medzinárodných podnikových kultúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-12
kniha
Počet záznamov: 1