Počet záznamov: 1
Internet - prevrat v reklame?
Názov Internet - prevrat v reklame? : reklamné agentúry si nové médium nevšímajú Autorské údaje Marián Benka Autor Benka Marián Zdrojový dokument Slovenský Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. Roč. 6, č. 3 (13. január 1998), s. 7. - Bratislava : Horizont Slovakia, 1998 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * siete počítačové * Slovensko * reklama * agentúry * Webner, s.r.o. Bratislava * Focus, s.r.o. Bratislava * internet Anotácia Využitie systému NetBanner (Webner, s.r.o.) ako reklamných stránok firiem v Internete. Stránky, ktoré sú najviac zastúpené na slovenskom Internete. Výsledky výskumu, ktorý uskutočnila agentúra Webner, s.r.o. v spolupráci s agentúrou Focus týkajúci sa očakávania užívateľov Internetu v oblasti reklamy. Zhodnotenie slovenského trhu s internetovskou reklamou. Najaktívnejší firemní inzerenti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-30
kniha
Počet záznamov: 1