Počet záznamov: 1
Colondář aneb Jak prodat Colon
Názov Colondář aneb Jak prodat Colon Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 2 (1998), s. 25. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podpora predaja * prostriedky čistiace * prieskum trhu * prieskum spotrebiteľský * tovar drogeristický * Česko * Colon * Jar Anotácia Aktivity podpory predaja pracieho prášku Colon. Ciele trade promotion. Otázky ankety zameranej na obchody predávajúce pracie prášky. Zámer spotrebiteľskej súťaže. Cieľová skupina pre nákup čistiacich prostriedkov a pracích práškov. Výsledky prieskumov "Kto kupuje najčastejšie výrobky so značkou Colon? (v porovnaní s Jarom)." Súhlas s výrokom "Kvalita je viac ako kvantita". Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-2
kniha
Počet záznamov: 1