Počet záznamov: 1
Očakávania účastníkov cestovného ruchu v kontexte kvality služieb
SYS r032131 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230809080827.3 100 $a 19980716a1998 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Očakávania účastníkov cestovného ruchu v kontexte kvality služieb $f Ivan Chorvát 330 $a Definícia kvality služieb cestovného ruchu. Faktory ovplyvňujúce výber služieb v cestovnom ruchu. Kritériá kvality služieb. Proces hodnotenia kvality služieb zákazníkom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s122113 $1 011 $a 1335-3861 $1 200 1 $a Finančný poradca podnikateľa $v Č. 11-12 (1998), s. 57-62 610 1-
$a ruch cestovný $9 eu_un_auth*h0005574 610 1-
$a služby $9 eu_un_auth*h0005745 610 1-
$a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$a Chorvát $b Ivan $3 eu_un_auth*p0050273 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19980716 $g AACR2
Počet záznamov: 1