Počet záznamov: 1  

Očakávania účastníkov cestovného ruchu v kontexte kvality služieb

  1. SYSr032131
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230809080827.3
    100
      
    $a 19980716a1998 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Očakávania účastníkov cestovného ruchu v kontexte kvality služieb $f Ivan Chorvát
    330
      
    $a Definícia kvality služieb cestovného ruchu. Faktory ovplyvňujúce výber služieb v cestovnom ruchu. Kritériá kvality služieb. Proces hodnotenia kvality služieb zákazníkom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122113 $1 011 $a 1335-3861 $1 200 1 $a Finančný poradca podnikateľa $v Č. 11-12 (1998), s. 57-62
    610
    1-
    $a ruch cestovný $9 eu_un_auth*h0005574
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $a Chorvát $b Ivan $3 eu_un_auth*p0050273 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980716 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.