Počet záznamov: 1
Proces plánovania médií
Názov Proces plánovania médií Autorské údaje Martin Mitošinka Autor Mitošinka Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 54. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá médiá * plánovanie * reklama * brief * kampane reklamné * klienti * komunikácia Anotácia Plánovanie médií je samostatným procesom na ceste odovzdania reklamného posolstva - od zadávateľa až k spotrebiteľovi. Charakteristika zásad a pravidiel, ktorým podlieha tento proces. Funkcia mediálneho plánovača (media planner). Mediálny plán ako súčasť mediálnej stratégie. Postup pri plánovaní od briefu k mediaplánu. Kritériá plánovania médií. Komunikácia klienta. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
článok
Počet záznamov: 1