Počet záznamov: 1
Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard
Názov Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard Autorské údaje Katarína Začková Autor Začková Katarína Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 41 (7. októbra 1998), s. 14A. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * manažment * zdroje ľudské * Slovensko * Whirlpool Slovakia, a.s. Anotácia Podniková (firemná) kultúra a ekonomická prosperita firmy. Vývoj podnikovej kultúry na Slovensku. Kultúra vysokej výkonnosti (High Performance Culture - HPC) vo firme Whirlpool. Firma sa v SR etablovala v r. 1992 a v r. 1996 odkúpila všetky akcie od Tatramatu Poprad. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 41-52
článok
Počet záznamov: 1