Počet záznamov: 1
Podprahová reklama - mýtus minulosti?
SYS r033857 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929095533.3 100 $a 19990119a1998 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podprahová reklama - mýtus minulosti? $f Martin Čapo 330 $a Využívanie techniky podprahového vnímania médiami, reklamnými agentúrami. História používania podprahovej reklamy v USA a následne zákaz používania tejto reklamnej techniky ovplyvňujúcej ľudské podvedomie. Podprahový vplyv vizuálnej reklamy. Niekoľko príkladov podprahovej reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s122454 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $e mesačník pre médiá, marketing a reklamu $v Č. 12 (December 1998), s. 36-37 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a techniky reklamné $9 eu_un_auth*h0006427 610 1-
$a prostriedky reklamné $9 eu_un_auth*h0005171 610 1-
$a médiá $9 eu_un_auth*h0003336 610 1-
$a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018 610 1-
$a USA $9 eu_un_auth*h0006732 610 1-
$a história $9 eu_un_auth*h0002274 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Čapo $b Martin $3 eu_un_auth*p0052667 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990119 $g AACR2
Počet záznamov: 1