Počet záznamov: 1
Využívanie marketingu v podniku
Názov Využívanie marketingu v podniku Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Finančný radca. Č. 3 (1999), s. 22-45. ISSN 1335-3861 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výrobky * portfólio * rozhodovanie * výnosy podnikové * matice * stratégia marketingová * prieskum trhu * výskum trhu * segmentácia trhu * analýza trhu * analýza swot * správanie spotrebiteľa * taktika podniková Anotácia Zhrnutie základnej problematiky marketingu, zameranie na marketingové aktivity, marketingový výskum a analýzu. Podstata marketingu. Príklad rozhodovania o výrobkovom portfóliu podniku použitím BCG matice. Cena ako hodnota vnímaná zákazníkom. Výber optimálnej varianty marketingového mixu. Obsah firemného marketingu. Marketingový výskum. Využitie výsledkov prieskumu v marketingovom rozhodovaní. Analýza trhu. Segmentácia trhu. Analýza spotrebiteľa. Analýza silných a slabých stránok podniku. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 02063-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-7
článok
Počet záznamov: 1