Počet záznamov: 1  

Využívanie marketingu v podniku

  1. Názov Využívanie marketingu v podniku
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Finančný radca. Č. 3 (1999), s. 22-45. ISSN 1335-3861
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výrobky * portfólio * rozhodovanie * výnosy podnikové * matice * stratégia marketingová * prieskum trhu * výskum trhu * segmentácia trhu * analýza trhu * analýza swot * správanie spotrebiteľa * taktika podniková
    AnotáciaZhrnutie základnej problematiky marketingu, zameranie na marketingové aktivity, marketingový výskum a analýzu. Podstata marketingu. Príklad rozhodovania o výrobkovom portfóliu podniku použitím BCG matice. Cena ako hodnota vnímaná zákazníkom. Výber optimálnej varianty marketingového mixu. Obsah firemného marketingu. Marketingový výskum. Využitie výsledkov prieskumu v marketingovom rozhodovaní. Analýza trhu. Segmentácia trhu. Analýza spotrebiteľa. Analýza silných a slabých stránok podniku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 02063-001, dokument vo fonde SEK
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-7

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.