Počet záznamov: 1
Vysávače nasávajú kreativitu
Názov Vysávače nasávajú kreativitu Autorské údaje Barbora Serdelová Autor Serdelová Barbora Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1999), s. 38. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kreativita * predmety pre domácnosť * predmety spotreby dlhodobej * komunikácia * značky výrobné * údaje štatistické * január-november * 1998 Anotácia Smerovanie kreatívneho trendu v reklamách na vysávače. Tabuľkové údaje za rok 1997. Výdavky na reklamu na 18 vybraných značiek vysávačov v roku 1997. Prostriedky preinvestované do reklamy v období január-november 1998 v produktovej kategórii Vysávače a elektrické čističe kobercov. Komunikácia značiek vysávačov Electrolux, ETA, Rowenta a.i. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1