Počet záznamov: 1
Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
Názov Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme . 1 Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 3 (Marec 1999), s. 8-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * marketing * marketing strategický * podnik * trh * spotrebitelia * zákazníci * segmentácia trhu * zisk obchodný * psychológia predaja Anotácia Základné prvky marketingovej koncepcie. Významná úloha segmentácie trhu v modernom marketingu. Orientácia firmy na spotrebiteľa. Reakcie spokojných zákazníkov. Koordinovaný marketing a marketingový pohľad na organizačnú sféru firmy. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-8
článok
Počet záznamov: 1