Počet záznamov: 1
Cenová politika firmy má viesť k prosperite
Názov Cenová politika firmy má viesť k prosperite Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 24 (16. júna 1999), s. 20A. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * politika cenová * firmy * transformácia * legislatíva * Slovensko Anotácia Nedôsledné dodržiavanie princípov trhového hospodárstva v praxi. Krízový stav slovenského hospodárstva a materiály vlády na riešenie tohto stavu. Azda najcitlivejšou ekonomickou kategóriou sú ceny. Každá firma by mala postupovať v súlade s pravidlami trhovej ekonomiky a platnou legislatívou. Potreba firemnej cenovej politiky. Stanovenie ekonomických cieľov firmy. Rešpektovanie finančných obmedzení firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 21-40
článok
Počet záznamov: 1