Počet záznamov: 1
Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov
Názov Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov Preklad názvu Approaches of business entities to product pricing Autorské údaje Viera Marková Autor Marková Viera Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 28, č. 3 (1999), s. 224-237. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá tvorba cien * jednotka podnikateľská * dopyt * ponuka * konkurencia * zisk * koncepcie * kalkulácia nákladov * vzorce * marketing mix Anotácia Cena je pre podnikateľský subjekt dôležitá informácia o situácii na trhu. Vymedzenie faktorov ovplyvňujúcich cenovú tvorbu. Faktor dopytu, ponuky a iné faktory. Prístupy k tvorbe cien z aspektu trhovej koncepcie. Cena ako jeden z nástrojov marketingového mixu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-4
článok
Počet záznamov: 1