Počet záznamov: 1  

Zmeny mediálnej scény II.

  1. Názov Zmeny mediálnej scény II.
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 1999), s. 45. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * licencie * rozhlas * legislatíva * Slovensko * informácie
    AnotáciaTrh rádií patrí medzi najmladšie mediálne segmenty na Slovensku. V SR pôsobí 24 súkromných rádií s rôznou úrovňou dosahu počúvanosti a 4 verejnoprávne stanice SRo. Doba trvania licencií pre jednotlivé rádiá. Formovanie trhu rádií v najbližších dvoch rokoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.