Počet záznamov: 1
Nezradí vás...
Názov Nezradí vás... Autorské údaje Renata Kapšová Autor Kapšová Renata Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1999), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * produkty * Rexona * Unilever * komunikácia marketingová * spotrebitelia Anotácia Sampling ako jedna z metód sales promotion sa všeobecne považuje za najúčinnejší prostriedok marketingovej komunikácie. Účinnosť samplingu (rozdávanie vzoriek produktov) z hľadiska spotrebiteľa. Prezentovanie značky Rexona spoločnosti Unilever. Cieľová skupina samplingu Rexony. Sampling v kontinuite komunikácie. Hodnotenie rozdávania vzoriek spotrebiteľmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1