Počet záznamov: 1
Imidž ako súčasť kultúry organizácie
Názov Imidž ako súčasť kultúry organizácie Preklad názvu Personality as a part of corporate culture Autorské údaje Jana Holúbeková Autor Holúbeková Jana Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 1 (Január 2000), s. 16-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * kultúra podniková * správanie sociálne * zamestnanci * vzdelávanie ďalšie * NBS Bratislava * banky Anotácia Zamestnanci NBS pri výkone svojej pozície reprezentujú nielen seba, ale i celú organizáciu. Základné činitele úspešnej reprezentácie: odborné vedomosti a zručnosti, pohotovosť myslenia a kultivovanosť vyjadrovania. Nemalý význam má náležité správanie a sebaisté vystupovanie podľa zásad spoločenského styku. Problematika spoločenského správania vrátane úpravy zovňajšku (celkového imidžu) je súčasťou obsahovej náplne viacerých vzdelávacích podujatí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1