Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia banky

  1. KITA, Jaroslav. Marketingová komunikácia banky. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900, Marec 2000, roč. 8, č. 3, s. 11-13,35-37
    Ohlasy:
    [4] HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 105 s. ISBN 80-225-2171-X.
    [4] ORESKÝ, Milan - BALHAR, Vítězslav - ČIHOVSKÁ, Viera - FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - FRANCOVÁ, Zuzana - HANULÁKOVÁ, Eva - HASPROVÁ, Mária - LIPIANSKA, Júlia - LOYDLOVÁ, Miroslava - ORGONÁŠ, Jozef - VASIĽOVÁ, Mária. Aplikácie marketingu. Recenzenti Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 348 s. [23,35 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3801-5.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.