Počet záznamov: 1
Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.
Názov Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s. Autorské údaje Kristína Viestová Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 2 (2000), s. 232. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá euromarketing * marketing medzinárodný * konkurencia medzinárodná * trh medzinárodný * globalizácia * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy. Chápanie a teoretické úvahy o euromarketingu. Výzva globálneho trhu pre konkurenčnú schopnosť poľského podnikania. Problematika jednotného vnútorného trhu Európskej únie. Postmoderná spotreba ako podmienka euromarketingu. Etnocentrizmus konzumentov a stratégia činnosti podnikov na európskom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1