Počet záznamov: 1
Symboly v marketingu
Názov Symboly v marketingu Autorské údaje Jan Koudelka Autor Koudelka Jan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * symboly * produkty * výrobky * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa Anotácia Význam symbolov v marketingu v súvislosti s vytváraním postavenia produktov a so samotnými výrobkami. Rozhodovanie o zapojení symbolov do marketingového prístupu. Problémy, vyskytujúce sa pri zapájaní symbolov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1