Počet záznamov: 1
Proces personálneho marketingu
Názov Proces personálneho marketingu Autorské údaje Martina Blašková Autor Blašková Martina Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 9 (2001), s. 84-101. - : Poradca podnikateľa Žilina, 2001. ISSN 1335-1508 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing personálny * personalistika * riadenie personálne * zamestnanci * kultúra podniková * trh práce * miesta pracovné Anotácia Nová dimenzia personálneho marketingu. Fázy realizácie procesu personálneho marketingu. Analýza externých faktorov a internej situácie podniku. Špecifikácia cieľov a formy personálneho marketingu. Formulácia stratégie. Umiestňovanie pracovných miest na trhu práce. Voľba nástrojov personálneho marketingu. Hodnotenie vhodnosti použitých nástrojov a úspešnosti personálneho marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 9-15
článok
Počet záznamov: 1