Počet záznamov: 1
Proces personálneho marketingu
SYS r041589 LBL 01516naa^^2200301^^^450 005 20231003081919.7 100 $a 20010516a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Proces personálneho marketingu $f Martina Blašková 330 $a Nová dimenzia personálneho marketingu. Fázy realizácie procesu personálneho marketingu. Analýza externých faktorov a internej situácie podniku. Špecifikácia cieľov a formy personálneho marketingu. Formulácia stratégie. Umiestňovanie pracovných miest na trhu práce. Voľba nástrojov personálneho marketingu. Hodnotenie vhodnosti použitých nástrojov a úspešnosti personálneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0007127 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Č. 9 (2001), s. 84-101 $1 210 $c Poradca podnikateľa $a Žilina $d 2001 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 610 1-
$a personalistika $9 eu_un_auth*h0004149 610 1-
$a riadenie personálne $9 eu_un_auth*h0005417 610 1-
$a zamestnanci $9 eu_un_auth*h0007321 610 1-
$a kultúra podniková $9 eu_un_auth*h0002981 610 1-
$a trh práce $9 eu_un_auth*h0006628 610 1-
$a miesta pracovné $9 eu_un_auth*h0003350 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Blašková $b Martina $3 eu_un_auth*p0054958 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20010516 $g AACR2
Počet záznamov: 1