Počet záznamov: 1  

Proces personálneho marketingu

  1. SYSr041589
    LBL
      
    01516naa^^2200301^^^450
    005
      
    20231003081919.7
    100
      
    $a 20010516a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces personálneho marketingu $f Martina Blašková
    330
      
    $a Nová dimenzia personálneho marketingu. Fázy realizácie procesu personálneho marketingu. Analýza externých faktorov a internej situácie podniku. Špecifikácia cieľov a formy personálneho marketingu. Formulácia stratégie. Umiestňovanie pracovných miest na trhu práce. Voľba nástrojov personálneho marketingu. Hodnotenie vhodnosti použitých nástrojov a úspešnosti personálneho marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0007127 $1 011 $a 1335-1508 $1 200 1 $a Personálny a mzdový poradca podnikateľa $v Č. 9 (2001), s. 84-101 $1 210 $c Poradca podnikateľa $a Žilina $d 2001
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny
    610
    1-
    $a personalistika $9 eu_un_auth*h0004149
    610
    1-
    $a riadenie personálne $9 eu_un_auth*h0005417
    610
    1-
    $a zamestnanci $9 eu_un_auth*h0007321
    610
    1-
    $a kultúra podniková $9 eu_un_auth*h0002981
    610
    1-
    $a trh práce $9 eu_un_auth*h0006628
    610
    1-
    $a miesta pracovné $9 eu_un_auth*h0003350
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Blašková $b Martina $3 eu_un_auth*p0054958 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010516 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.