Počet záznamov: 1
Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente
Názov Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente . 1. časť Autorské údaje Peter Šinský Autor Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * analýzy * informácie * zber dát * výskum podnikový Anotácia Marketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-4
článok
Počet záznamov: 1