Počet záznamov: 1  

Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente

  1. Názov Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente . 1. časť
    Autorské údajePeter Šinský
    Autor Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * analýzy * informácie * zber dát * výskum podnikový
    AnotáciaMarketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.