Počet záznamov: 1
Krehký nástroj marketingu
Názov Krehký nástroj marketingu : poháre na značkové nápoje ako podpora predaja Autorské údaje Aut.interv. Viera Vojtková, Ján Janík Autor Vojtková Viera (Autor interview) Spoluautori Janík Ján (Účastník interview) Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 5, č. 12 (2001), s. 20. - Bratislava : SON MEDIA, 2001 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 666.1 - Sklársky priemysel Heslá priemysel sklársky * sklo * nápoje alkoholické * marketing * podpora predaja Anotácia Rozhovor s riaditeľom agentúry zabezpečujúcej vývoz a dovoz nápojového skla - prevažne poháre, čaše a krčiašky pre značkové nápoje. Kto si takéto firemné sklo objednáva. Ako a kde vzniká výtvarný návrh. Aké sú ďalšie trendy v nápojovom skle. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-12
článok
Počet záznamov: 1