Počet záznamov: 1
Informačné systémy v manažmente marketingu
Názov Informačné systémy v manažmente marketingu : účinok znásobujú prídavné funkcie. 2. časť Autorské údaje Jaroslav Bartl Autor Bartl Jaroslav Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 8, č. 23 (2001), s. 26-30. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2001. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá systémy informačné * produkty * MMIS * marketing manažment * programy * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * štúdie prípadové * zariadenia počítača vstupné Anotácia Vplyv prídavných funkcií na účinok manažérskych marketingových informačných systémov (MMIS). Funkcie jednotlivých prvkov a prídavných zariadení. Administrátor. Automátor. Funkcia web interface, ktorá umožňuje vstup do databázy prostredníctvom bežného internetového prehliadača. Prípadová štúdia zameraná na internacionálne uplatnenie produktov MMIS v marketingu a predaji strojárskeho investičného tovaru. Praktické poznatky z firmy Philips medicínske systémy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 20-24
článok
Počet záznamov: 1