Počet záznamov: 1
Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy
Názov Informačné systémy v manažmente marketingu: Špecializované programy . IV. časť Autorské údaje Jaroslav Bartl Autor Bartl Jaroslav Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 9, č. 1-2 (2002), s. 48-55. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2002. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * systémy informačné * programy * produkty * telemarketing * báza dát * zákazníci * informácie Anotácia Špeciálne informačné programové produkty MMIS. Telemarketing, Telesales, Call center. Vedenie kampane. Pozorovanie potenciálnych zákazníkov. Zoznamy hovorov. Štruktúrované dopytovanie. Zápis, prehľady. Riadenie predaja. Marketing. Marketingová encyklopédia. Služby zákazníkom. Analýzy a rozbory. synchronizácia dielčich databáz obchodných zástupcov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-7
článok
Počet záznamov: 1