- Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskyt…
Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu

  1. SYSr044667
    LBL
      
    01697naa^^2200337^^^450
    005
      
    20230929123708.9
    100
      
    $a 20020405a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu $f Otília Zorkóciová
    330
      
    $a Pojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006078 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $v Č. 2 (2001), s. 136-144 $1 210 $a Karviná $a Opava $c Slezská univerzita v Opavě $d 2001
    610
    1-
    $a identita podniková $9 eu_un_auth*h0002411
    610
    1-
    $a dizajn $9 eu_un_auth*h0001726
    610
    1-
    $a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810
    610
    1-
    $a ruch cestovný $9 eu_un_auth*h0005574
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020405 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.