Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
SYS r044667 LBL 01697naa^^2200337^^^450 005 20230929123708.9 100 $a 20020405a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu $f Otília Zorkóciová 330 $a Pojmové a obsahové vymedzenie corporate identity. Vývoj marketingovej koncepcie podnikania, trendy posledných rokov a špecifiká marketingu služieb do oblasti ktorého spadá aj cestovný ruch. Základné charakteristiky služieb v oblasti cestovného ruchu. Úrovne marketingového systému a základné princípy identity. Podnikový dizajn, jeho prednosti. Corporate communication. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0006078 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $v Č. 2 (2001), s. 136-144 $1 210 $a Karviná $a Opava $c Slezská univerzita v Opavě $d 2001 610 1-
$a identita podniková $9 eu_un_auth*h0002411 610 1-
$a dizajn $9 eu_un_auth*h0001726 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a ruch cestovný $9 eu_un_auth*h0005574 610 1-
$a služby $9 eu_un_auth*h0005745 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020405 $g AACR2
Počet záznamov: 1