Počet záznamov: 1
Relevantní vnější prostředí firmy
SYS r045154 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100221.9 100 $a 20020517a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Relevantní vnější prostředí firmy $f Martin Švestka 330 $a Analýza vonkajšieho prostredia firmy a následne formulácia činnosti na dosahovanie interných cieľov firmy - zisku, obratu, trhového podielu a p. Kotlerovo členenie cieľových skupín sledovania prostredia firmy. Porterova odborová analýza. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 4 (2002), s. 34 [čes. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002 610 1-
$a prostredie podnikateľské $9 eu_un_auth*h0005150 610 1-
$a firmy $9 eu_un_auth*h0002125 610 1-
$a efektívnosť $9 eu_un_auth*h0001924 610 1-
$a zisk $9 eu_un_auth*h0007501 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a riziko podnikateľské $9 eu_un_auth*h0005449 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$a Švestka $b Martin $3 eu_un_auth*p0069320 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020517 $g AACR2
Počet záznamov: 1