Počet záznamov: 1  

Relevantní vnější prostředí firmy

  1. SYSr045154
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004100221.9
    100
      
    $a 20020517a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Relevantní vnější prostředí firmy $f Martin Švestka
    330
      
    $a Analýza vonkajšieho prostredia firmy a následne formulácia činnosti na dosahovanie interných cieľov firmy - zisku, obratu, trhového podielu a p. Kotlerovo členenie cieľových skupín sledovania prostredia firmy. Porterova odborová analýza.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 4 (2002), s. 34 [čes. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002
    610
    1-
    $a prostredie podnikateľské $9 eu_un_auth*h0005150
    610
    1-
    $a firmy $9 eu_un_auth*h0002125
    610
    1-
    $a efektívnosť $9 eu_un_auth*h0001924
    610
    1-
    $a zisk $9 eu_un_auth*h0007501
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    610
    1-
    $a riziko podnikateľské $9 eu_un_auth*h0005449
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $a Švestka $b Martin $3 eu_un_auth*p0069320 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020517 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.