Počet záznamov: 1
Maloobchod versus hypermarket
Názov Maloobchod versus hypermarket Autorské údaje Jaroslav Bartl Autor Bartl Jaroslav Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2002), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá hypermarkety * supermarkety * maloobchod * predajne * konkurencia * zákazníci * služby * reťazce obchodné Anotácia Malé obchodné jednotky versus obchodné reťazce. Predpoklady pre úspešné konkurovanie malých obchodov super a hypermarketom. Tréning predavačského tímu a súťaživosť. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1