Počet záznamov: 1
Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii
Názov Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii Autorské údaje Pavel Horňák Autor Horňák Pavel Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 12-14 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * propagácia * agentúry * mienka verejná * kampane reklamné Anotácia Vývoj marketingovej komunikácie. Pojmové vymedzenie reklamy a jej ciele. Reklama ako súčasť propagácie a propagácia ako súčasť marketingu. Druhy marketingovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Príklady na integrovaný model komunikačných aktivít. Hlavné zásady integrovanej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1