Počet záznamov: 1  

Marketingový zprostredkovatel a e-byznys

  1. Názov Marketingový zprostredkovatel a e-byznys . [1]
    Autorské údajeIvo Kočí
    Autor Kočí Ivo
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2002), s. 44-45 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština, čeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.54 - Povolanie. Profesiografia
    Heslá sprostredkovatelia * marketing * obchod * technológie informačné * trh elektronický * konkurencia * služby * cesty odbytové
    AnotáciaObsahové vymedzenie pojmu marketingový sprostredkovateľ. Vytváranie marketingových ciest. Marketingoví sprostredkovatelia a informačné technológie. Praktické skúsenosti spoločnosti Snap-On a IngramMicro. Ciele marketingových sprostredkovateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.