Počet záznamov: 1
Interpodnikové vzťahy formálnej a neformálnej kooperácie
Názov Interpodnikové vzťahy formálnej a neformálnej kooperácie . 1. Preklad názvu Intercompany relationships of formal and informal cooperation Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * kooperácia medzipodniková * kooperácia výroby * spolupráca vedeckovýskumná Anotácia Podniky, ktoré majú ambície úspešne sa rozvíjať, existovať v svetovom hospodárskom prostredí, musia ho nielen poznať ale i zapájať sa do jeho mechanizmov a vývojových trendov. Interpodniková kooperácia vytvára jeden z prostriedkov, ktorý môže plniť základnú úlohu v tomto procese. Možno rozlíšiť dve veľké kategórie vzťahov medzi zákazníkom a dodávateľom založených na stratégii "vyrobiť v kooperácii". Vzťahy neformálnej kooperácie. Vzťahy formálnej kooperácie. Spoločné zmluvy v oblasti výskumu a vývoja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-5
článok
Počet záznamov: 1