Počet záznamov: 1  

Ponuková stratégia a taktika podniku cestnej dopravy

  1. Názov Ponuková stratégia a taktika podniku cestnej dopravy
    Preklad názvuSupply strategy and policy of road Transport Company
    Autorské údajeAnna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.132 - Ponuka
    Heslá stratégia podniková * taktika podniková * ponuka * stratégia marketingová * podnik dopravný * služby dopravné * doprava cestná * preprava
    AnotáciaPonuková stratégia je komplexný plán, ktorý v nadväznosti na vrcholovú stratégiu podniku určuje dlhodobé tendencie a ciele pôsobenia ponuky na trhu. Ponuková taktika má chrakter operatívneho plánu. Štádiá formovania ponuky podniku cestnej dopravy. Formovanie prepravnej služby. Kvalitatívne prvky v nákladnej a osobnej doprave.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.