Počet záznamov: 1
Veletrhy jako komunikační médium?
Názov Veletrhy jako komunikační médium? Preklad názvu May trade fairs serve as a communication medium? Autorské údaje Dušan Pavlů Autor Pavlů Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 4 (2002), s. 25-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá veľtrhy * výstavy * komunikácia interpersonálna * komunikácia marketingová Anotácia Pozícia veľtrhov v komunikačnom mixe firiem. Veľtrhy a výstavy ako médiá skupinovej komunikácie, ktoré zároveň vytvárajú špecifické a inšpiratívne prostredie pre intenzívnu interpersonálnu komunikáciu. Budúcnosť veľtrhov je v náraste špecializovaných veľtrhov s výrazným inovatívnym prínosom a bohatým odborným doprovodným programom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1