Počet záznamov: 1
Ideme na veľtrh
Názov Ideme na veľtrh : výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. 1 Autorské údaje Marek Baluška Autor Baluška Marek Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá veľtrhy * koncepcie * marketing * plánovanie * výstavy * organizácia predaja * zákazníci Anotácia Základné strategické otázky súvisiace s účasťou na veľtrhu. Základné typy podujatí. Ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1