Počet záznamov: 1  

Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni

  1. Názov Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni
    Preklad názvuStimulus and consumer buying behaviour in retail store
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 90-100. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * predajne * maloobchod * hypermarkety * spotrebitelia * zľavy obchodné * úver spotrebiteľský * projekty
    AnotáciaPoznatky z projektu VEGA 1/8001/01 " Nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v podmienkach globalizácie maloobchodu". Prvá časť ukazuje pôsobenie dvoch faktorov predajne - cenových redukcií a aktuálnej absencie tovaru - na spotrebiteľský výber. Naznačuje vzťahy medzi nákupným zámerom a výsledkom procesu nákupu. Druhá časť sa zaoberá špecifickými znakmi nákupného rozhodovania zákazníkov hypermarketov, osobitne zainteresovanosťou spotrebiteľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.