Počet záznamov: 1  

Reklama - čítať ju alebo pozerať ?

  1. Názov Reklama - čítať ju alebo pozerať ?
    Autorské údajeRoberta Ťapušíková
    Autor Ťapušíková Roberta
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 7 (júl 2003), s. 54-55. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá kampane reklamné * ukazovatele * televízia * tlač * výskum
    AnotáciaKtoré kampane majú väčšiu silu - televízne alebo printové, ich kombinácia ? Výsledky výskumu. Porovnanie mediálnych ukazovateľov kampaní v tlači a v televízii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.