Počet záznamov: 1  

Privátní značky - diktát obchodních řetězců

  1. Názov Privátní značky - diktát obchodních řetězců
    Autorské údajeRoman Peterka
    Autor Peterka Roman
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 4 (2005), s. 12-14. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky kvality * značky maloobchodné * výroba * náklady * ceny * reklama * predaj * hypermarkety * spotrebitelia
    AnotáciaNárast predaja vlastných značiek v obchodných reťazcoch. Tzv. "no name" značky obľúbené najmä u spotrebiteľov strednej vrstvy. Najsilnejšia zbraň privátnych značiek - minimálne náklady na reklamu. Výroba privátnych značiek a zvyšovanie odbytu výrobkov. Riziká výroby týchto značiek. Výhoda privátnych značiek - kvalita za prijateľnú cenu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.