Počet záznamov: 1
Úloha ľudského činiteľa v TQM
Názov Úloha ľudského činiteľa v TQM Autorské údaje Dagmar Hrašková, Viera Šukalová Autor Hrašková Dagmar Spoluautori Šukalová Viera Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Č. 1 (2005), s. 18-19. - Žilina : SLCP, 2005. ISSN 1335-5961 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.4 - Produktivita. Hospodárnosť. Racionalizácia. Hodnotová analýza Heslá zvyšovanie produktivity * metódy * činiteľ ľudský * kompetencie * manažment * zaradenie pracovné * schopnosti pracovné * potenciál ľudský Anotácia Metóda TQM smeruje ku zvyšovaniu produktivity zo súčasného zvyšovania akosti a znižovania strát z nekvalitnej výroby a zvyšovania spokojnosti zákazníka. TQM je systematické a dôsledné uplatňovanie niekoľkých metód v rámci podnikovej štruktúry, jasne zameranej na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Aktívna účasť zamestnancov ako základná podmienka pre úspech. Kompetencie zamestnancov. Kompetencie manažmentu. Analýza a popis pracovnej funkcie. Kritériá úspešnosti TQM: Hierarchické myslenie, informovanosť pracovníkov, kvalita informácií, komunikácia o obsahu TQM, možnosť trvalého zlepšovania, sociálna kompetencia vedúcich pracovníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1